marți, 1 decembrie 2009

promiţi?

promiţi să imi dai tot?
promiţi că atunci când totul in jur va părea de un final crunt, tu să răsari ca soarele de după ploaie şi să mă prinzi de mană, să imi juri că nimic nu ne va indepărta?
promiţi că vei fi tu cea care dacă voi avea vreodată ocazia să zbor, să imi frangă aripile?
eu promit.
promit să cred in tine. promit să cred in visele tale prosteşti.
promit să schimb totul si nimic.
promit să apar atunci când nu trebuie şi să dispar atunci când trebuie.
promit să fiu primul şi ultimul tău.
promit răzbunare. promit ură.
promit să fiu tot.
promit să fiu cea mai dulce nefericire.
tu ce vei fi?

7 comentarii:

  1. voi fi ceea ce sunt si ce am promis ca voi fi.
    Imi place.
    Ma bucur ca mai dai semne de viata
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciudatel fel de a scrie.
    ...dar frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. dragul meu, ai grija la ce promiti. nu de alta, dar poate promiti prea multe si atucni cum iti divizi sufletul sa poti fi tot ce vrei sa fi... ?sau mai rau... ai putea fi o antiteza?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah, promisiunile! Este posibil ca tu să-ţi respecţi promisiunile, însă la fel de posibil este ca persoana de lângă tine să cedeze şi să uite.

    RăspundețiȘtergere