joi, 3 decembrie 2009

vreau tot.

vreau să ne minţim.
să ne minţim că este bine.
vreau să ne complacem in situaţie. să vedem tot ce este frumos.
să visăm.

vreau să cred că exişti. că exişti in mine. că exişti din cauza mea. că exişti pentru mine.
vreau să cred că nu totul este trecător. vreau să cred că intr-o zi vom combate şi o inima rănită.
va exista pastila care te va face să uiţi. să ierţi. să pierzi.

pierdut in timp şi spaţiu alerg. alerg către un tăram necunoscut.vreau să cred că la capătul tunelului eşti tu.
şi mă aştepţi.
chiar dacă vezi că sunt imperfect, chiar dacă vezi că sunt ca o sticla spartă, tu vrei să mă repari. vrei să mă intregeşti.
vrei să ne completăm.

vreau să adormim şi să ne trezim in acelaşi vis.
unde putem fi oricine.
unde putem să ne amestecăm in mulţime şi tot să ne regăsim.
acum cauta-mă.

8 comentarii:

  1. i feel exiled
    i'm sorry, i always confuse people that don't give a crap with people that care :-j
    keep being this onest when you write :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu există pastilă care să te facă să uiți. am căutat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Totul este posibil. Exact ca in visul tau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Uneori visele chiar se pot implini, oricat de imposibile par...

    Are ceva aparte acest articol :) Imi place mult. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  5. mam pierdut printre randuri@-)
    te pot cauta?

    RăspundețiȘtergere
  6. deci....... scri foarte frumos. imi place mult. voi sta cu ochii pe tine. astept si vizita ta acolo unde ma ascund eu , printre atatea bloguri. te felicit calduros si sincer....

    RăspundețiȘtergere
  7. Un articol scris frumos, cu suflet. :)

    RăspundețiȘtergere